nu längtar jag efter sportlovet!

sista dan på jullovet.. o vad har jag gjort då.. hmm..
jag va ju till stan, solade me isabelle sen käka vi ( som vanligt xD )
kollade runt på stan.. men köpte typ inte nått :O lr nån spray till skorna, till mockaskor så att dom inte ska bli förstörda av vatten osv, haha o så skulle jag ju spraya dom xD hahah jag såg fan helt störd ut, stod på flaskan att de inte va så bra att andas in :P så jag hade halsduk o mammas skor o jacka o så höll jag dom typ en armslängd ifrån mej  o sprayade o höll andan o backade bakåt hela tiden xD haha sprang omkring som en idiot på gården xD
aja jo o så va jag hos min mormor ett tag tills mamma kom o hämta mej .
sen har jag suttit o kollat igenom nya shemat.. o de va ju inte nice! i hate it!
nåja, många saker kan hända me de där shemat, dom ändra de ju 24/7

men nu ska jag väl ta o sova några timmar, ska ju upp 6! buhu...
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0