ons

tjo,
märker att bloggen håller på damma igen xD

aja

vad har hänt i dag:
nja vaknade halv 10.. o då hade jag lyckas sova i närmare 14 timmar! lyckat?!
mohiihi^^
sen for jag på praktiken o hann vara där 1 o en halv timme innan vi hade estetiska o de bara va att vandra i väg till kaplan o ha bild. tack o lov fick ja ju byta från träslöjd som jag så duktigt hade valt i 9anxD
men jag börja ju tveka om jag verkligen hade valt rätt när jag bytte till bild när jag såg att vi hade den där skumma gubben som vi hade haft på ett tidigare individuella.. sara o frida va ju inte så glada.. o jag kan säga att de va väl inte jag heller. o så kom han en halvtimme sent till råga på allt-.- fick sen halvspringa till bussen oxå! tar ju fan en kvart att ta sej från kaplan till busstationen! så jag va framma 5 min innan bussen gick ! puh! säger jag bara. o jag va hungrig som fan! hade int käka nå i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0