pepp!

jao, idag har jag vari hela dagen på skolan! duktigt!^^
på naturkunskapen så hade vi typ kemi, o jag fattade nada! asså seriöst! jag kände mej superdålig när alla andra typ kunde allt xD o så har vi ju tydligen läxförhör i morrn :O hur ha han riktigt tänkt att JAG ska lära mej allt de där tills i morrn :O xD lika bra att börja nu då...
o så måst jag ju göra matten för ligger fan så efter som man bara kan göra .. typ 4 veckor efter lr nått :P mohaha.. o smart som jag va så tog jag inte hem papperna där de stog vilka uppgifter som jag skulle göra.. så då kan jag inte göra de ..smart! riktigt smart! not.

blev lite prat om studenten på skolan i dag.. känner mej redan helpepp! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0