skellefte har fan inga skoaffärer!

idag så börja jag dagen me att komma försent, jupp jupp! sen så va dagen annars helt seg, vi gjorde inget vettigt , skulle göra nått memory typ.. känner att jag hade gjort mer nytta av att ligga kvar i sängen :P
men vi slutade redan 12 så jag ska väl inte klaga så mkt:P
sen fick ja gå på stan o vänta på bussen i typ 1 timme, som kändes som 5 timmar! hatar att gå själv på stan.träffade även min gammelfarmor :P
skulle sen se om jag hitta nån ny tröja ,leggings lr skor. men seriöst, de fins knappt nåra skoaffärer här över huvud taget! så jävla dåligt! visst finns de nåra, men antingen är dom svindyra lr så finns de bara fula skor!
tragiskt!

nä nu ska jag försöka göra en ny header, o sen göra lite skoluppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0