som jag sa..

så skulle jag skriva i dag!
har int glömt de xD

aja vad har hänt senaste veckan, nja inte mkt faktiskt... har ju lyckas vända på dygnet så de är helt sjukt! somnat halv 9 o visst har jag stigit upp vid 2 för att folk har väckt mej, men sen efter en timme har jag gått o lagt mej igen för att jag inte har orka hålla ögonen öppnaxD

veckans roligaste ( ja, den såg rolig ut iafxD ) va när jag o min brorsa skulle gå o hämta pizza o han sprang före mej hem me hunden för att de va så kallt o så helt plötsligt flög han som en jävla vante xD asså jag kan inte beskriva hur roligt de såg ut xD men de va väl halt på vissa ställen :P o så ställde han sej upp o skrek att han hade brutit foten, o självklart trodde jag inte på han för han flännar lika mkt bara för att han får en sticka lr nått, de va ingen som tog de på allvar ( för han överdriver alltid ) trodde bara de va en stukning, eftersom han kunde röra på tårna.
men sen dan efter for dom till akuten.. o jo.. den va bruten på 2 ställen :P så nu är han gipsad till knäet :P o han är inte happy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0