suck-.-

blev ingen praktik i dag, hade för ont i ryggen.
har spenderat dagen i sängen framför datorn o sett film.

o nu är min mormor här.. hon går mej verkligen på nerverna!
 så fort jag gick upp ur sängen så drog hon upp allt o skulle vädra varje jävla pinal! kuddarna överkastet täcket lakanet, ja allt!
o sen sa hon att hon skulle vända på täcket innan hon la dit överkastet, sen gick hon iväg, så jag tänkte att vafan nu vänder jag på de så jag kan bädda själv så jag kan ställa upp datorn igen . så jag gjorde de o la dit överkastet o dammade kuddarna ( för annars hade hon ändå tagit ut dom själv) o la dom som jag ville ha dom.
tror ni inte sen när hon kom upp att de första hon gör är att börja klaga på mej-.-
hon: men varför har du lagt dit de för när du visste att jag skulle vända på täcket!
jag: kanske för att jag har vänt de?
hon: ja du får ju skylla dej själv om de är kallt!
o överkastet hänger ju i golvet! lyft på grejerna så vi kan flytta på de.
jag: nej de ska vara sådär, o de hänger inte i golvet.
o sen börja hon flytta runt mina kuddar även fast jag lagt dom som jag vill ha dom. o jag sa åt henne att jag dammat dom redan-.-
hon ba: ja de är ju du som får ligga i de här om du inte vänt täcket eller dammat kuddarna!
så när hon gick så la jag tillbaka allt som jag ville ha de!

men herregud-.-! kan hon bli jobbigare?

sen börja dra ut alla sladdar som jag har i uttagen, känna på plattången o locktången för att hon tror jag har på dom dygnet runt-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0