station 8

oj nu har de inte blivit så mkt uppdatering, men i torsdags orka jag typ int o i går hann jag inte.


torsdag:
då va jag hemma , hade ryggvärk, gjorde inte så mkt faktiskt :P

fredag:

skolan , alla va typ helt flummiga, även läraren xD sen for jag isabelle o elin på stan o kollade runt , sen drog elin o jag o isabelle sprang omkring som galningar för att leta efter kläder som vi skulle ha på kvällen, va typ där till 5. sen hem o slänga sej in i duschen o göra sej klar , fara o hämta upp isabelle o hampus o sen fara till johanna på förfest.
sen vid 11 for vi vidare till station 8.
trevlig kväll vart de iaf, träffade gamla klasskompisar, o även andra pratglada typer :P
men jag va inte så full faktiskt :O.. :P  xD
värre blev de ju på hemvägen :S först vingla ( vinglade för jag hade högklackat o de va ju så ojämt me all snö, jag som redan inte kan gå i höglackat blev de ju bara värre xD ) till automaten för att ta ut pengar till taxi, o då sprang de upp en tjej fram till mej o fråga om jag skulle me till max o käka, men jag skulle förbi isabelle o hämta mina grejer så jag sa att jag skulle hem , men hon gick me mej till torget iaf :P sen när jag närma mej isabelle så ringde jag taxi men dom svara inte, ringde efter en minut men ingen svarade , gick in o hämta mina grejer, ringde igen o fortfarande inget svar . ringde typ 3 gånger till o inget svar.. stod ute o frös i över -20 . sen börja jag gå hem o vart så förbannad att jag bara ville sätta mej i en snödriva o sura. men jag gick in i ett trapphus efter jag prata me mamma o sa att jag höll på dö så jävla kallt de va. mamma försökte ringa dom men inget svar... o jag satt typ o kokade av ilska djupfryst i ett jävla trapphus.men hon fick tag i pappa som sen fick tag i taxi, så efter ett tag dök dom upp. de va bara o lägga lock på iskan när dom väl hade pallrat sej ur fikarummet till telefonen! gick o tänkte hela tiden att tänk om jag frysit ihjäl bara för att dom inte kan svara när man ringer xD jag va så fruktansvärt förbannad xD men jag tog mej hem men fick spendera en halvtimme i duschen för att tina upp.

idag:

vaknade halv 3 pigg som en mört^^ ( somna vid halv 6 ) o sen har jag bara legat i sängen o frysit för de inte finns nån jävla värme i pappas lägenhet! o duschat för 3:e gången på ett dygn bara för att få lite värmexD ( sitter o värmer händerna på datorn nu o har på mej mina täckisar som jag tog på mej när jag vandra ner till kiosken för att köpa godis. nu sitter jag här o ser tv, så jag ska fortsätta me de

hoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0