wah!

jag blir så fruktansvärt irriterad!!!!
tim är sur på mej för att han har brytit foten (??)
men han får ju skylla sej själv, jag gjorde inget, de va han som sprang, han va fan 20 meter ifrån mej.
o nu sitter han o klagar över  att hans liv är förstört o han kan inte vara me nå kompisar osv
så jag så åt han att han ska sluta sitta o tycka så jävla synd om sej själv o göra nått åt saken!
så sa han att han skulle sticka mej i huvet o ögat me spetsen på kryckan , ja ba : jo men visst, då hämnas jag.
så hörde jag min mormor: fall inte i trappen nu tim!
så skrek jag : hoppas du faller idiot!
min mormor: hörde du va hon sa tim?
jag: haha precis ,tim är ju alltid så snäll o säger aldrig nått dumt, allt de här är ju som vanligt mitt fel.
dom hör aldrig, lr vill inte höra när han säger nått, men så fort jag säger nått så är de sååååååå synd om han-.-

bu             hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0