dåligt me uppdatering.. har inte haft nån dator...

fredag:
hade sista dagen på praktiken, niiice! o nu äre lov!
vi skotta en massa snö o åkte traktorskopa xD haha roade :P
sen så for ja o pappa till minna ( min gammelfarmor) o firade hennes 88 års dag ( tror ja de va xD )
satt typ o sov , kom därifrån vid 5 typ, o sen hem o göra sej klar o sen fara hem till isabelle för att sedan dra vidare o bowla me johanna o mia o nåra fler , jättekul :)
sen for vi hem till isabelle o hade disney maraton xD tror vi såg 4-5 filmer xD sen va ja helt död för ja hade ju stigit upp kvart över 6! så ja somnade vid 4 tror ja den va:P


lörda:
idag så vaknade jag vid 10 o va klarvaken :O efter bara 6 timmars sömn!:O nått är helt klart fel då :O ja brukar ju sova minst 10 om ja får chansen :P haha men somna om en timma till sen :P  vi steg upp vid 11 o sen bar de av ut på promenad o den slutade vid älven, o  ateljé elisabeth viktoria o isabelle prova balklänningar :) sen for vi hem till henne o käka tacos ^^ o sen fortsatte filmtittandet o godiskäkandetxD
kom hem vid halv 3 i natt tror jag, haha åkte taxi, bara för mamma hade typ damp o inte kunde sova för hon visste att ja skulle gå så hon lova att om ja åkte de så skulle ja få tbx mina pengar :P så de va ju snällt :)

imorrn: ska kanske gå o kolla om tvättid, har en drös kläder som måst tvättas :S haha första gången ja tvättar bli de då :P de kommer gå skitdåligt :P

men nu ska ja sova snart typ, men vi hörs, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0