en dag i backen

jao, ja va ju inte direkt så pepp på fara först, satt typ o sura i bilen hela vägen :P

sen när vi kom fram blev de skitväder-.- men ja tyck ändå att de va ganska bra väder att åka slalom i , de va ingen is i backen o någorlunda varmt i luften.

ja ramlade då inte nån gång, men isak som inte är så bra på åka o ha int åkt så länge gjorde värsta vurpan när han skulle spela cool o prova medelsvåra  backen xD han är int så skill på svänga , o jag fråga han om han va helt säker o att då få han åka sakta, han ba : jojo, o sen flög han ner för backen i hög fart o ja tänkte ba : oh shit, en till me brutet ben snart ( min andra brorsa har ju brutit sitt nyss) o sen gjorde han värsta vurpan, o en skida flög åt helvette xD men de gick bra, han va väl på väg o börja flänna men ja sa att han  inte ska sitta o flänna bara för han bitit sej lite i tungan, utan de kunde gått värre, så han stappla sej upp o på me skidorna igen:Pmen han va lite osäker o börja gnälla att han ville fara hem, men ja sa bara att han kan ju inte låta en  enda vurpa hindra han , tänk så många gånger ja råkat ut för nått lr ramlat xD

haha ja har fastnat i trädrötter o flygit xD jag har råkat ut för att nån körde över mina skidor o ja flög o gjorde nån volt , men de ha int stoppa mej för de, så han blev ju på lite bättre humör iaf :P

menmen, sen höll ja på somna när vi va i stugan , helt sjukt va man blir trött av mkt frisk luftxD

sen när vi kom hem somna jag i 2 timmar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0