lol säger ja bara

hahah tro ni inte att igår somnade jag ifrån allt, asså lampan i taket va på, tvn va på, jag hade inte ställt väckar´n, ja osv, så ja vaknade typ 7 när jag då skyndade mej upp för jag ville ju inte hinna bli pigg eftersom ja hade ju ändå sovmorgon, men sen kom ja på att jag inte hade nå batteri i mobilen så då va ja ju tvungen springa runt o leta laddarn, så jag hann ju bli pigg iaf så trodde ju aldrig att jag skulle kunna somna, men de gjorde jag iaf. typ efter 5 min . men min sista tanke innan ja somna va att jag kanske skule ställa klockan iaf , även fast ja bruka vakna typ flera gånger innan den ringer, men mer han ja inte fundera innan ja somnade .
o gissa när ja vakna?
jo halv 11 :O
o min buss går ju 5 i 11, o ja skulle ju duscha! gissa om ja hade panik, men ändå så tänkte ja försöka hinna, men de gick ju som de gick, bussen for tidigare ( så typiskt föör den bruka alltid va sen annars) så ja missade den -.-
så nu sitter ja här o har inte nått att göra för nästa buss går om ca en timma... så ja hinner väl till engelskan.
hmm så va ska man man göra nu då, käka kanske...
aja ska väl göra de, hahahah ja höll på skriva godnatt xD
ja mena hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0