hockey :O

haha då ha man sett sin första hela hockeymatch i helgen haha ^^ va faktiskt inte så jättedåligt :P xD
sen på fredan så va jag robin elin o patrik o bowlade, o som ja redan förstått så förlorade jag xD hahaha
träffade även tim där :O :P

hmm så vad händ i morrn då?
mjaa jag ska väl till arbetsföörmedlingen , ska dit o se om när ja ska få mina pengar :) o sen ringa till cv för att se om ja få nån tid där så vi kan kolla vilka ämnen ja behöv läsa upp för att kunna läsa vidare på de ja vill göra, men ja blev lite tveksam över om de verkligen är de där ja vill göra eftersom man behöv alla ämenen som ja sug på :S
så man kanske ska se om man hitta nå annat ist :S

ha även hört av mia nu så de känns ju bra att operationen gick bra o att hon må bra :)



möu!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0