storbak

haha jag har gjort nått över de vanliga , jag har bakat typ halva dagen xD
så de märks att man håller på bli lite knäpp av att va hemma  själv hela dagarna xD^^
hade tagit värsta bilden på mitt mästerverk, men nu hitta ja inte kamerasladden så de sög juh xD
hmm, ja annars ha de int hänt så mkt mer idag , jo ja ha ringt o beställt klipptid i morrn :D äntligen ! fast ja kommer nog sakna mitt långa hår trotts att dom int ska klippa så mkt :P sen måst ja väl färga de me, men hur vet ja inte än .
sen utgång på kvällen me massa trevligt folk! nice!:D börja va ett tag sen man va ut faktiskt :P tro de va i mitten av juni :O:O



jo o så de mindre roliga som har hänt i dag  xD
1: jag brände fingrarna på plattan
2: ja fick ett brev från af :S xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0