typ påsk..

nu har min älskling farit :S
jag har solat lite, o sen har ja även påskpyntat lite me mamma .
vi har varit ute i skogen o plockat ris o ja vart blöt om sockarna o smutsig på byxorna xD ser ut som om ja skulle krypit på knä eller nå :P o sen satt fast fjädrar o grejer, mamma fick pynta den inne för de blev mkt snyggare än de ja gjorde xD
den här pyntade jag :



sen så har ja även fått mitt påskägg, typ de minsta ja sett :P men de va så gulligt så ja va tvungen ha de xD så ja fick de av mamma o så fyllde hon de me cashewnötter ^^ mm ^^ fast ska ja erkänna vart de int lika gott när mina händer lukta av kvistarna fortfarande xD så de smaka typ som ja skulle tuggat på pinnarna ibland :P för lukten far över lite på nötterna :P se kanske int så litet ut på bilden men  den är ju mindre än min hand :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0