vecka 1!

nu va de ett tag sen ja skrev :P känns som ja börjar alla inlägg såhär :P
nåja sista veckan på 2010:

minns typ int va ja har gjort xD nu måst ja fundera :P
men eftersom att robin va sjuk så va de nog den tråkigaste veckan på väldigt länge :S

men va på stan me mamma o isse på tisdan om ja inte minns helt fel köpte nå smågrejer o hårfärg, syntes typ ingen skillnad men utväxten försvann iaf :), sen på onsda eller torsdag va de nog så va ja en sväng förbi af, banken o sen in på stan för att köpa en hårfärg till mamma, likadan som min o fixade de sista till kläderna ja skulle ha på nyårs. även så fyllde robin år men fick inte träffa han eftersom han va på hockey i lule:S
sen dagarna där imellan som ja inte nämt, finns en anledning, eftersom dom är aldeles får tråkiga att läsa xD typ har bara gått från soffan till sängen o tvärt om o varierat tv o tvprogram för att fördriva tiden:P
fredag så steg ja upp ganska tidigt  för att hinna packa kläderna inför kvällen o skulle me bussen till stan kring 12 för att sen bli upphämtad av robin elin o patrik o sen for vi hem till robin för att göra oss klar för att sticka till simon o käka me han o julia, peter o linn o linns brorsa o sen vidare till johanna för nyårsfest :) kanonkul kväll :)
sen lörda så tog vi de bara lugnt , såg film o så ,tog en ganska så rejäl sovmorgon me^^ o typ samma på söndag:) o sen på kvällen så for vi till hamn o såg hockey :) innan vi for hem till mej :)
nu sitter ja då bara här o degar, min mormor är här för att mamma tror att jag inte kan ta hand om min lillebror (okey hon har inte sagt de rakt ut , men jag vet ;) hon tycker ja sover för länge :P ) o tim står o hoppar för han har bråttom till bussen o vill låna min hårtork xD
imorrn blir de af på nån information, o efter de bli de nog stan me johanna :)

kanske skulle passa på att säga Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0