måndag

efter allt klagande på mitt stökiga rum ha ja bestämt mej för att låta de vara , o sen låta städhumöret komma själv:)

har som int direkt haft så mkt att skriva här ,så de ha blivit lite tomt på inlägg ...
vart en heldag på staan i dag me min brorsa som fått nån större shoppinggalenhetxD ( värre än min ;P) ha aldrig sett han köpa så mkt kläder :O:O, vart byxor o skjortor o grejer :P inte illa! men så ha han ju fått lön me:P de är typ fusk, han började jobba efter ja slutat o ha redan fått sin lön o ja väntar fortfarande otåligt på min :S

o ja är så sjukt trött hela tiden ! förstår inte , känns som hela kroppen är död, o halsen är konstig, har inte ont, men de är torrt o ja har svårt att andas, antar att de är min astma som spökar, men när man int ha nå mediciner som är frächa om man säger så , typ alla är asgammla så är de ju bara att vänta ut de. Är väl kanske därför kroppen är lite hängig, tar ju på krafterna när man int kan andas normalt :S

men måst iaf ta o stöka bort från sängen så man rymms när man ska sova , imorrn bli de o fara o fika på tuvan! :)

godnatt små barn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0