ojoj

nu har redan 3 veckor gått :O o mitt sommarjobb är slut :S nog för att ja hoppas på förlängning , men vi få väl se.
sitter i bure just nu me sjuttioelva väskor som ska packas upp o typ allt ska tvättas xD så ja ha de ja gör  i nåra timmar :P
har iaf varit på min första lägenhetsvisning i veckan :) riktigt snygg lägenhet men tyvärr lite för dyr :S
men man ska int sura för de, de finns ju fler lägenheteter :) så ja fortsätter mitt sökande :)
ihelgen är min älskling i umeå så vi få se va jag ska göra ... blir iaf bio i morrn me rebecca , pirates !^^ känns som ja är den ända som int sett den :P
sen kung fu panda 2 på söndag :P bli lite mkt bio :)
tro ja kanske även ska fara o kolla isses fotbollscup i morrn, men inte hela den va så lång :P
har nu även köpt biljett till stadsfesten , 2 dagars!
men nu ska ja ta tag i städandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0