halloj :)

nu är de onsdag o hur bra väder som helst, ända minuset är väl att de blåser o att snön ligger kvar ...
blev upphämtad av min mormor i morse kring 11 i bergsbyn för att fara till bure... o inte göra ett skitxD typ vänta på att de ska bli kväll o ja o tim ska till pappa.
har suttit i telefonen me nån från af, o ja fick världens otrevligaste människa på tråden o jag fick samla mej ett antal gånger för att inte slänga på luren eller råka bli VÄLDIGT otrevlig tillbaka, woah ja blir typ asförbannad bara ja tänker på de :@
så nu lämna vi de ämnet :)
har hunnit sola lite, fick en drös fräknar xD sen blev de så jävla kallt så ja gick in ist :P tålamod att sitta still har jag int direkt:P
men nu ska ja återgå till att göra ingenting... eller jusstja ska packa ner en massa grejer, har äntligen fått mina lådor av min mormor där ja skulle kunna lägga alla saker som ja inte behöver o bara tar en massa plats i mitt lilla... väldigt lilla rum :)

haha hitta en bild som ja tog förra vintern :P ser typ exakt lika dant ut nu som då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0