torsdag

tjo
dagen har ja spenderat i stan me mamma, spenderat mina sista ören... haha okey nä så illa är de inte , men börja ju fundera vars fan mina pengar tagit vägen... dom är en vecka sena :S ( börjar bli en vana )
sen så nu sitter ja hemma me benen högt uppdragna under hakan för ja såg nyss en spindel på golvet xD o nu ligger den under en bok xD hoppas den är död, men ja våga inte kika :S :P haha ja är en fegis när de gäller sånt där :P
mamma få kolla :P o så kan man ju hoppas dom tar sej tiden att byta lampa i mitt rum så ja slipper sitta i mörkret längre :S
haha nä nu måst ja hämta nån som kan kolla på spindeln så ja kan fortsätta me mitt liv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0