torsdag

jadu va kan ja säga om den här dagen...

hmm jag har varit på begravning kan ja kanske börja me o säga , min farmors mans... finns väl int så mkt att säga om de, ja kände han ju inge vidare direkt , men de är klart de är sorgligt, o att se min farmor så ledsen ...tro int riktigt att ja fattat de än, trotts att man satt där i kapellet idag .känns lite overkligt ...


ja o sen efter de for ja på af ( inge vidare bättre ställe ) lämnade in papperet om mina pengar som ja tydligen fyllt i fel -.- o fått tbx dom ,  sen fick ja typ slita pappa därifrån (för han hade tjuras o skulle me in) som hade bosatt sej vid en dator-.-

när ja väl fått ut han därifrån så for ja han o tim till min gammelfarmor o fikade  ( eller ja o tim fikade ) o ja lyckades nog övertala tim att fara o klippa sej i morrn, ( han kunde gö de om ja gjorde de först -.-)  så då ska vi väl in till stan i morrn en sväng , men först har han tvingat me mej på gym xD HAHA!  bara tanken me mej på ett gym är ju skrattretande xD men vi få väl se hur de går :P

men ska nog ta o lägga mej nu tro jag , ha varit en jobbig dag .

gonatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0