fredag!

ja o så va vi inne i september då ...
men nu är de ju int så jätte lång tid kvar tills ja fyller år :D 1 månad o 2 dagar ^^
mina dagar flyter på , inget jobb heller, ja de är väl så de ser ut för mej just nu . sitter o fördriver mina dagar me The OC, har sett första säsongen på nåra dagar , o snart väntar 2ans säsong :P

hmm, mitt rum sår ut som ett bombnedslag, de är fullt av prylar, o nu har mamma fått för sej att städa källarn, där hon hitta en massa grejer som jag kunde få ta när ja flytta, så nu ligger de en lampa o en massa koppar på golvet , om hon hitta en lägenhet få hon ju gärna komma me den me så ja rymmer allt nån stanns :P

men nu ska ja ta o fortsätta göra ingenting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0