ööh onsdag?

känner mej lite snurrig på dagarna nu när man va ledig i måndags :P
va på inskolning andra dagen idag, går typ hyffsat bra , mycke att lära sej men de bli nog nån rätsida på de me nån gång :P trivs gör jag då me :)
fast man är ju inte van att stiga upp 05:20 :S ha börjat 7  o bussen gå 6 :s men men :S ha varit väldigt trött när ja kommit hem o igår sov ja 4 timmar när ja komme hem :P haha :P
men imorrn bli de sovmorgon :) börjar klockan 1 :D

slutade 12 idag så ja gick en sväng på stan, hittade en keps till robin . tur att han gilla den iaf :) ( va ganska övertygad om att han skulle gö de me ) en saik keps^^

sen så ha jag gjort lite matte , kan ju säga att de är INTE MÄNSKLIGT! hur jävla svårt som helst! ja fattar inget !
fick nåra uppgifter gjorda ,sen gav ja upp när röven domna bort xD haha hård stol :P

men nu ska jag nog ta o gå och sova så jag får mycke sömn , för de ha ja saknat dom här 2 dagarna , ha  varit så trött så ögonlocken va typ alldeles uppsvällda :P haha vilka problem -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0