söndag

sista dagen på lovet , och jag har ångest! asså typ riktig ångest.
de här me att plugga på heltid inte va riktigt min grej , just nu skulle jag bara vilja hoppa av o typ ligga hemma under täcket fram till sommarn. vädret gör inte mitt humör bättre heller... jävla snö... o jävla skola.
jag har nu sökt in på de jag vill gå .. men vi få se hur de blir me de. jag har en plan  B iaf om de krisar.
jag som hade planerat in lovet så bra nu så jag skulle hinna me  att gö allt som jag missat. men då skulle ja jobba typ hela lovet ( ja jobbar gärna , hällre än skolan så missförstå mej inte ) så jag hann inte riktigt med allt ( läs inget alls) så nu ha jag lite smått ångest o funderar hur de här riktigt ska gå . men jag biter ihop , jag ska inte ha kommit såhär långt bara för ingenting!

(jag måste bara få klaga av mej lite )


nu vill ja ha ork+ lite sol vore inte helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0