valborg

tjohej, sittter med dåligt samvete och njuter av min ledighet trotts att ja skulle behöva göra en massa skolarbeten. men de gör jag imorrn!
har inte skrivit så mkt här nu men har varit mkt på skolan . plus att jag varit så förbannad över en grej som nån sa, de roliga är att jag har ingen aning om vem de va som sa de, men ja är arg iaf :S :P
de va nån på skolan, men ja måste ju bara få påpeka att de går många skummisar där :P
iaf, idag har ja inte gjort så mkt. satt ute och solade en stund tidigare men ja har ingen ro i kroppen så de blev inte länge ja satt där ( plus att klockan började bli lite mkt) .
sen nu är ja nästan nykommen ut ur duschen, sitter o väntar på robin som är och tränar... att han orkar -.- xD haha nu ska jag börja gö mej klar för att sen fira valborgs me en massa trevliga människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0