hej :D

då va mysteriet me min trötthet löst, införskaffat järntabletter o jag känner mej som en helt ny människa :D känns som ja typ sovit mej igenom sommaren :S
nu har ja 2 dagar kvar av sommarjobbet , imorrn och söndag! sen är det en veckas semester/sommarlov/arbetslöshet ( hur man nu vill se de) sen börjar skolan. Är ja pepp? nä typ int, fast ändå lite, att ja slipper arbetsförmedlingen i ett o ett halvt år :D
iaf... sitter nu här me min gaaamla dator ( den sviker aldrig ) min första bärbara xD  för min andra är på lagning , tacka vet ja stenåldersdatorn ( klappar på skärmen *) den håller i alla väder, förutom att den är trasig i skärmen , för den är lös , men annars så fungerar den fläckfritt som alltid :P
såå va händer i mitt liv nu? inte mkt, jobbar o sover :P och jag har insett en mörk hemlighet om mej själv... jag är BESATT av skor-.- :P ja ha köpt 2 nya par på 2 veckor :S :O ojoj hur ska detta sluta:P
och sen ha ja typ beslutsångest inför lördag, är ju inbjuden på komunfesten, men vet inte om ja ska fara, jobbar söndag och börjar klockan 7 så de va väl inte så jättelockande :S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0