tisdag

känner att jag kommer nog int hinna uppdatera så mkt här medans jag går skola, men ja få väl göra mitt bästa!
de är fullt upp hela tiden o mycke saker man ska hålla i huvet , just nu ha jag gått över gränsen av dödstrött o börja bli lite pigg igen , men de sämsta jag kan gö nu är ju sätta mej o plugga även om jag har massa läxor o hemarbeten. jag måste SOVA så jag orkar med morgondagen som består av 3 utspridda lektioner ( observera att varje lektion är mellan en o en halv, till 3 timmar långa) börjar halv 9 till halv 11, sen hål till halv 2 o lektion till 3, sen hål till 6, o den lektionen är till 9 :S så de blir en jobbig dag...

men nu ska jag faktiskt göra som ja sagt o krypa till kojs. ska bara väcka älsklingen som är sjuk så han oxå kommer sej i säng ( han ha somnat framför tvn )

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0