vad är detta ?

jag fattar ingenting, kom som en blixt från klar himmel kan man nästan säga, jag låg i soffan o såg film me min älskling o helt plötsligt kände ja mej konstig i magen , satt mej upp o då kom illamåendet, de höll i sej en timma och efter de va jag helt slut i kroppen , trodde de va mensverk men känns lite tidigt  ( typ en vecka för tidigt). men de KRAMPAR längst ner i magen. trodde ja skulle få sova men icket ! fick en timmas sömn sen vakna jag av att de krampade som fan igen ....trodde ju de va vätskebrist men jag är inte övertygad.. blir ju inte bättre trotts att ja druckit som en häst!
blir nog ingen sömn för mej inatt, tur ja börjar jobba 4 imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0