fredag

ännu en vecka som har flygit förbi . 2 dagar skola o 2 dagar som jag har provjobbat o en dag ledigt , alltså idag :)
nu hoppas jag verkligen att jag får sommarjobbet!

ihelgen måste jag jobba på talet som ja ska ha till på måndag :S åhh hoppas de gå lika bra som sist ... men känns inte så :S fast de kändes de int sist heller :P nåja , idag va jag ju som sagt ledig o hade tänkt sova ut ... jag vaknade kvart över 8 ! men tvingade mej att iaf somna om till halv tio, sen gick de inte längre :S jag har blivit gammal XD somnar tidigt o vaknar tidigt :P sen va ja så rastlös så jag for in till stan :P hittade ett par lila shorts :P
efter de så for jag o handlade lite o sen åkte jag hem . provade göra en pasta gratäng me tacosmak, blev riktigt gott :)
men nu ska jag ta o fortsätta se lite tv , vi hörs :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0