Fredag

asså satan va veckan gått fort, de va ju nyss tisdag :S
ja jag kan ju erkänna att jag inte hann plugga så mkt som ja tänkt :S o nu när ja verkligen ska ta tag i de då drabbas jag av huvudvärk av värsta sort :S men de känns som att ja inte borde va chokad  .
jag har iaf elliot här som ska hålla mej sällskap. men kan säga att han är den mest osociala hund ja nånsin träffat -.- han står bara o kollar ut genom fönstret o vill hem ...
nåja jag förstår honom , de är int så kul att komma hit o de första ja gör är att slänga in han i duchen ( mammas order !) o sen få han bara sitta o kolla på mej när ja pluggar xD intressant ... not.

nåja igår fick jag en bukett jättefina blommor av min älskling ^^ har en bild men ja orka int lägga upp den nu, ja gö de sen :)
sååå vad händer i helgen då... vet inte , de är ju hockey ( ... ) imorrn så jag få väl sitta hemma o fördriva tiden med att plugga ... typ. o söndag ska jag deppa för att de är sista dagen på lovet . så ser min helg ut haha :P oj glömde idag :P fast blir nog inte så mkt ikväll heller , myskväll kanske framför tvn :)

nä nu ska jag fortsätta med min essä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0