oj hej igen

va en vecka sen sist såg ja just. Tiden går fort när man ha saker att göra!
har iaf haft ännu en skolvecka, fick även veta att jag ska o provjobba om ett sommarjobb till veckan :) håller tummarna :)

annars har de väl int varit så kul vecka , ryggen pajjade i måndags , alltså verkligen pajjade, nån kota hade trillat in mot magen så den va ju lika ond som ryggen . kunde inte sitta böjd, kunde inte sitta , kunde knappt ligga ner, men stå  gick bra en stund.  så efter många om o men så bokade jag en tid hos ryggakuten! har ju haft problem länge.
komme dit han kände o vred o böjde hela ryggen o ställde frågor o sen fick jag massage där kvinnan va tvungen skratta åt mej när jag ålade runt för de gjorde så ont o kallade mej för tjurig som gått me de här i över ett halvår :P
men de blev sååå mkt bättre efter! jag hade som han så vackert kallade det "hösäcksyndromet" hahah att ja sitter som en hösäck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0