städtisdag

ojoj idag har jag varit duktig!
började dagen me en härlig sovmorgon till 11, steg upp o åt lunch och sen satt jag ute i solen o njöt en stund, man måst ju assa på medans de är bra väder :)
sen runt 1 tiden tog jag tag i köket... ojoj vilken röra ... hela lägenhetern va en röra ... mygod... nåja ! har städat o städat o städat lite till o nu ser de fruktansvärt rent ut ! dammtorkat, dammsugat , skurat o diskat !
vart klar för typ en halvtimme sen ... så de tog typ 4 timmar :S men de va de värt !
man måst ju passa på att städa när man känner för de :P och sen kan man ju göra som jag och skruva upp volymen på stereon o spela gamla skivor från när man va yngre o skutta runt haha ;P här har de spelats cher typ hela dagen xD sen i slutet vart de lite abba , kelly clarksson o nått som ja inte ha nån aning om va de va för nått ,men en skiva med väldigt blandade grejer:P

sen damp ja ner i soffan helt slut me min väldigt glamorösa midda: ravioli o en halv flaska vatten :P
tur att ja inte bor själv för då skulle nog dom flesta måltider se ut såhär :P hahahhaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0