torsdag... o den bästa på länge :P

måste säga att den här dagen har verkligen mitt humör gått från nedersta botten till högsta toppen ... haha typ .

fick börja dagen med att den där läskiga pysen som verkligen skrämmer mej var på bussen i morse...som alltid dyker upp bakom nått hörn o stirrar på mej , har även hänt att han gått baklänges o stirrat på mej , o en gång stirrade han så mkt så han gick in i en gubbe på stan -.- vågar ju knappt visa mej ute snart, aja de va inte de jag skulle prata om . aja fick tillbaka ett prov oxå efter de o de gick inte så bra, mitt humör va inte på topp, bokade även om min läkartid... fick tid om en månad... jippi!-.-

men sen till de lite roligare .
jag va på min ..fjärde... (tro jag ) intervju idag o jag gick faktiskt ut därifrån med ett sommarjobb :O WHAAT :O jag fattade helt ärligt ingenting xD jag satt o funderade länge medans hon pratade om hon verkligen menade att ja fått jobb eller om ja bara skulle inskolas ( varför ja nu skulle inskolas om ja inte skulle jobba? men de tänkte ju inte jag på :P )
så när jag gått ut därifrån kände jag mej som ett stort frågetecken med ett stort SMAJL :D haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0