God dag!

steg upp motvilligt i morse, hade nationella prov mellan halv 9 och halv 2, var klar före 10 :O känns typ som man slarvat om man inte sitter lika länge som dom andra :S men aja...

efter de så kände jag att ja hade ont i magen... ( hade haft lite ont hela morgonen) så jag gick o skulle käka för jag trodde ja va hungrig... ojoj så fel jag hade... efter lite..liiiite pommes trodde jag att ja skulle spy helt seriöst, så jag fick slänga maten som jag inte äns halverst ätit upp...
Efter det så gick jag som en krok till bussen medans jag försökte tänka ut ett bra gömställe ifall att jag nu skulle tvingas spy...xD

komme mej till bussen iaf, men den hade inte kommit än o de va hela 10 min kvar innan de skulle infinna sig på plats :s o de är väldigt länge om man mår skit. Jag övervägde helt seriöst att gå till Bureå! och ännu mer när jag satt mej på bussen och började må ännu sämre de riktigt krampade o jag kände mej helt borta.

sen va jag superduper dryg mot en kvinna som satt o försökte prata me mej o skulle säga till mej att använda bältet. jag ville typ slänga ut henne :P o hon tjatade några gånger och jag bara tittade bort eller svara med ett mhm.
hade hon sagt att ja skulle ta på mej bältet en gång till så hade jag seriöst sagt att jag skulle spytt på hennes skor eller nåttxD

man kan ju int ha på sej bälte när man mår så illa :O

under resans gång släppte krampen lite och jag kunde sitta rakt, och när jag fått komma hem o vila så vart de lite bättre. jag tror de va gallan som spökade, ha haft de förr och de kändes som det. tur att de inte blev lika hemskt som förra gången, speciellt när jag inte va hemma.

en dag som denna vill man bo nära...

sen fick ja då för mej att njuta av vårsolen... vilket resulterar ett sjukt rött ansikte... och om jag inte kan sminka över det imorrn så kan jag inte visa mej ute ... så illa är det!

haha vilken dag :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0