mmm chips!

sitter nu o tar igen mig efter en dags storstädning, och då mena jag verkligen storstädning. Har stått på knä o skrubbat i duchen, golvet o kaklet från beläggningar som förra hyresgästen inte verkat bry sig om att skrubba bort! :s Men nu är de gjort iaf :) sen städat lite i olika lådor , dammtorkat , städat nattduksborden, fönstren bakom garderoben.. ja allt typ :P haha:P
så nu sitter jag o belönar mej med lite chips ( fast i själva värket så äter ja de bara för ja är hungrig o robin inte va de så jag måst väl vänta en stund då :P. o då såg chipsen goda ut :P), blir lix sallad till midda så :P
nu skulle jag verkligen behöva plugga... men ja gö de sen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0