måndag

solen skiner :D yey !
ska in till stan me tim o kika på julklappar till våran gammelfarmor, sen ska jag  förbi skolan o se om ja kan smöra in mej hos syon o se om ja lyckas byta praktikplats!
sen har jag en massa saker jag skulle behöva göra, men ja är ju som dom flesta vet väldigt duktig på att skjuta fram allt :P skulle verlkigen behöva städa , jag började storstädningen igår men kom bara till att skura toagolvet sen vart de inge mer :P sen har jag väldigt mkt skolarbete som jag skulle behöva ta tag i , men de ta jag när jag kommer hem :)
 
har föresten smygit runt fiskskålen idag, jag tog upp dom tappra överlevande från akvariet i risk för att de är nån sjukdom där i som dom drabbats av o tog fram fiskskålen där dom fick helt nytt vatten o andra stenar o allt va nytt. de verkar som att en av dessa 3 tappra håller på att sjunga på sista versen tyvärr :S jag hittar den inte :S den va dålig redan igår, o jag va helt säker på att den inte skulle klara natten. men de gjorde den! jag smög fram dit i morse i rädsla ( för ja tycker dom se så läskiga ut när dom är döda :S ) men då såg den hur pigg ut som helst! men en halvtimma senare låg den o gunga på botten som igår :S o nu se ja den inte alls, den brukar gömma sig bakom deras lilla hus men ja ser den inte där, o den bruka aldrig vara i huset så de vore ju skumt , jag tro jag är redo för att kanske tillomed ge upp fiskarna när dom dött :S de va ju inge roligt när alla bara dog en efter en på 2 veckor :S vi få se hur jag gör,ska iaf rengöra aakvariet med diskmedel o skaffa en ny pump ( ifall det är den som spökar ) o sen antingen skaffa nya fiskar eller nå annat spännande :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0