onsdag

jahapp då börjar även den här dagen lida mot sitt slut...
jag måste säga att jag är lite irriterad på mej själv att jag alltid ska lämna allt skolarbete till sista dagarna, men men, de är bara bita ihop, ha suttit me en uppgift i snart 4 timmar, me paus för att se stalkers på 3an :) har ont som SATAN i ryggen efter att ha suttit o skrivit vid datorn hela kvällen, men de få ja ju lite skylla mej själv för nu när de är bråttom...
nu ska jag skriva klart uppgiften hade ja tänkt, sen ska ja krypa ner under täcket o hoppas på att de är lite varmare där än i lägenheten... 16 grader ha de varit hela dagen. INTE OKEY!
 
sen imorgon blir de skola, ganska skönt att jag bara har en skoldag per vecka nu i 3 veckor till innan praktiken :) för en av kurserna är slut :)  på fredag ska ja då ta tillfället i akt och göra de som jag skulle få i present av min älskling :) jag ska pierca mej ^^ hehe jag verka inte få nog av nålar trotts att jag är livrädd för dom :P
 
nåja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0