onsdag

ja då va det rredan onsdag, jag fasar inför att veckan ska ta slut... jag börjar min praktik nästa vecka , o jag hatar praktik :S de är ju en helt annan sak att jobba :S
men iaf idag steg jag upp kvart över 9 (ofrivilligt) när de ringde på dörrn, de va vaktmästarn som skulle komma o sätta in nya tätningslister :) sen så orkade ja inte lägga mej igen, hade redan planerat att stiga upp lite tidigare så jag kunde plugga :) o de har jag faktiskt gjort ,sen 11 har jag suttit här i soffan så nu börja ja bli lite hungrig :) har bara gjort 2 uppgifter dock , men bättre för nogrannt :) sitter o kollar lite på family guy o dom åt chips... gissa vem som blev sugen på chips?? jo jag-.- :P få vandra till ica o köpa de sen :P
ikväll ska ja se stalkers hade jag tänkt, de va därför jag skulle va duktig och plugga på dagen :) missade förra avsnittet tyvärr :S
 
asså jag måste ju bara få säga... jag typ längtar ihjäl mig tills ja få börja julpynta :D de är ju så roligt ^^ o mysigt, så på så vis hoppas ja de gå fort till december, men den här månaden ha ju gått väldigt fort:)
förra årets gran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0