torsdag

nu äntligen är hälsopedagogiken klar!! allt är inlämnat, så jävla skönt! nu hoppas ja bara på att ja inte få nått som behöv göras om, men de skiter ja i nu! de är klart o det är huvudsaken! nu ligger ja bara en uppgift bak, asså fattar ni? jag ligger sjukt bra till nu för att vara mig :P så den ska ja försöka göra så fort som möjligt, men inte idag, min hjärna pallar inte mer press idag :P . för självklart fattar ja inget av betygskriterierna, o sitter o synar o läser o läser om o om igen o fattar ändå inget. när ja äntligen tagit mod till mej o inser att ja inte kan göra så mkt mer o ska skicka in de så laggar internet o ja trodde ja skulle få en hjärtinfarkt av all stress som blossade upp när datorn inte funkade när jag verkligen behövde den som mest. men nu är ja lugn igen :P ...hyffsat.
 
nu ska jag ta en välbehövlig vilopaus i soffan me fötterna på bordet o inte tänka alls! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0