måndag

ja då va de måndag igen, ny vecka nya möjligheter... haha tönt ja är, jag ska plugga hela veckan xD fast känner mej lite lat, sov till 11 och sen har jag suttit vid datorn o suttit o sett tv. förkylningen (eller vad fan de nu va?!) börjar kännas bättre, så de är ja ruggigt glad över, hatar att va förkyld. senare idag ska ja följa min lillebror på lägenhetsvisning på sin lägenhet? haha jag har aldrig varit med om att de gått den vägen i att få en lägenhet: att först fick han veta att han fått den o sen få han komma på visning o så flytta in, de bruka väl va visning först o sen att man få veta :P
sen måste jag ju få säga att jag är väldigt chockad över att de inte regnar ..för tillfället :O nu vill ja ha lite sol !
 
nä nu ska ja sluta svamla o försöka göra något vettigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0