söndag

nu va de ett tag sen ja va inne här, har börja få i ordning i lägenheten så gott som helt! nog för att jag har några projekt kvar, så som att ja vill måla nå möbler o sånt, men de få jag ta sen. har hunnit fylla år också, känner ingen skillnad om ni undrar, men nu tro jag faktiskt att ja inte behöver bli nå äldre :P så nästa år fyller ja också 21 :P då vet ni :P annars kommer ja väl få nån 50 års kris när ja fyller 22 :P hahhaha
så vad händer denna "vackra soliga dag"? mja, jag ligger utslagen, febern slog till igår morse o vägrar lämna mej ifred, jag har ont i magen o huvudvärk, tät i näsan o hosta. kan de bli "bättre"? o sen som ett plus i kanten så måste ja tvätta :S
 
meen nu ska ja inte klaga, ja har en godisskål o en massa filmer  som ja kan fördriva dagen med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0