trött...

åh jag är så trött o slut i kroppen, de sjuka är att ja inte gjort något speciellt, bara degat hemma, okey nä de va kanske lite lögn, ja har degat hemma liite :P måndag degade jag o sen va jag o följde min bror på visning o fick nycklarna till sin lägenhet, sen flyttade vi hans grejer typ hela afton o kvällen . tisdag ... öhh va gjorde jag då? jo! jag va förbi skolan o sen mammas jobb för dom behövde expert hjälp ;) me deras nya telefon , o självklart ringde dom experten själv (? hahah not, ja är lika oteknisk som en grottmänniska) och jag lyckades ju hjälpa dom tillslut :P sen så va jag förbi min lillebror o skulle hjälpa o städa upp i  lägenheten, för den va intte urstädad när han flyttade in :S. dåligt! skafferiet va inte tömt, o de va kvar sängkläder o gamla sportbags :S o en sock xD . sen idag har jag varit en sväng till bure o planterat nytt inför vintern på min morfars grav. o efter de for jag o min mormor o hennes man o åt på moröbacke. så nu är ja hemma igen o hoppas få lite pluggro!:P men till saken att jag va så trött.. jag har haft jättesvårt att sova dom senaste nätterna, inatt tex somnade jag 4 :S (WHY!) så jag är ganska trött trotts att ja ändå fick sova 6 timmar, men de är ju fel timmar ändå :S inatt hoppas jag på att ja får sova tidigare me tanke på att jag ska till skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0