måndag

jag som va supersugen på hänga upp gardinerna i dag fick bakslag. dom där sakerna som man ska skruva fast på väggen finns inte nån stanns :S antagligen kvar på nån bänk i bure... så de bli o vänta till i morrn..
 
 iallafall ... superhärligt väder idag, o ja har varit förbi jobbet o skrivit en såndär skadeanmälan tyyp. o sen ha jag varit o bokat in en fotografering (-.-) imorrn till mitt id kort som ja måst ha när jobbet flyttas upp på klockarhöjden. o så ha jag även bokat in en tid för att skaffa min medicindeligering, jag har typ hunnit mkt idag :P haha ja gör allt utom de jag ska ( plugga) . sen på vägen hem cyklade jag förbi parken.. funderade på att sätta mej där i solen en stund men kändes lite mobbat att sitta där själv, sen cyklade ja även förbi nordanå o fick samma ide, men jag drog hem till mina fiskbullar ist :P ja va hungrig :P
tro ja ska se lite oc nu :P hahh
 
 
faaaan nu ringde dom från tandläkarn och jag ska dit ikv :O
ja tro ja just blev dösjuk o inte kan fara dit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0