söndagsångest o 3:e advent

ja då va de söndag igen...
jag kliver då in i sista veckan på praktiken, låter ju skitbra,vilket de är, men de betyder även 3 1/2 låååånga dagar till! vilket känns rent ut sagt fruktansvärt!
Det har varit så mycket skit senaste veckan på praktiken så jag har verkligen ont i magen när ja tänker på att jag måste tillbaka :S trodde inte det kunde gå så fort att ändra sig gällande sitt jobbval, men den här praktiken har både fått mej att tvivla på att jag valt rätt och även tvivla på mig själv och om jag verkligen kan mitt jobb. låter detta bra? nej de gör det inte. jag vet innerst inne att jag vet vad jag gör o att jag kan mitt jobb, jag har jobbat ett tag och har inte varit problem tidigare.
 
det är så att på den här praktiken så har jag 2 handledare,  jag går aldrig med någon av dom. jag går med olika varje dag o ingen av dom vet ju då vad jag kan o vad jag gjort dom tidigare dagarna. sen så har dom ett häfte där dom ska skriva varje dag vad jag gjort, vilket alla glömmer hela tiden. sen säger då min handledare huxflux att om de inte står något så kan dom inte sätta betyg. så jag måste alltså ta deras ansvar på mitt ansvar, samtidigt som ja måste se till att dom hinner skriva innan dom slutar för dagen, så då måste jag hålla koll på deras schema med alltså. 
sen så en dålig dag är inget att tänka på att man får ha. då ser ju den som jag går med den dagen att jag inte är med, o jag kan inte jobbet tydligen,o en massa nedverderande saker mot mej som person. sen så ( nu låter ja som en 3 åring) får jag ju aldrig nån posetiv respons på det ja gör, dom ser bara vad jag gör dåligt, o då  är det de ända man får höra. jag gillar inte deras upplägg på den här praktiken, jag sa då vad jag tyckte om dettaa o hur jag upplever det. dom försvarar sig själva o upplägget ( så klart) o sen dagen efter fick jag mig en pik för att jag sagt vad jag tycker.
 
låter detta roligt? nä de gör det absolut inte, känns som dom trycker ner en , o jag kommer aldrig vilja jobba på lassa iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0