måndag

tiden rullar på och jag har nu gått ner till en dag i veckan på skolan. snart är detta över äntligen! har bara en kurs plus 4 veckor praktik kvar... men det är inte så BARA! den här kursen har fått mej börja fundera på varför jag valde att gå detta. man kommer ju gå in i väggen för att det är så mycke som man ska kunna :S
men jag försöker ta dagen som den kommer :)
 
o snart blir jag gammal, fyller ju år på fredag!  så de blir väl till att baka  nått ... haha ja vi ser väl va jag hittar på :P
 
idag har jag suttit ute o njutit av den lilla värmen solen har gett, faktiskt ganska skönt. men vart inte så länge , sen gick ja in igen o tyckte synd om mej själv att jag aldrig kan bli fri från förkylningen :S
 
läängtar tillbaka till värmen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0