trött....

Min sömn har inte varit den bästa på sista tiden , förstår inte varför ? Blir frustrerad eftersom jag alltid ha haft väldigt lätt för mej när de gäller sömn o ställa om sömnen som de passar mig. Nu dom senaste veckorna har jag vaknat 5 varje morgon o varit pigg, låter kanske inte helt fel?men de är det ,för då spelar det ingen roll när ja somnar. Somnar ja 2 så vakna ja ändå 5 o så sen på eftermiddan ä ja hur trött som helst o somnar då ist o så sen kan ja inte somna tidigt ist. O så bli ja vaken halva natten o vaknar 5... ja ni fattar. I natt somna ja 2 o vaknade 4... yey... o upp o jobba 7-4 , hyper kände ja mej o inte ett dugg trött , men nån gång under dagen hinner tröttheten ikapp, o den har nyss slagit till , försöker verkligen hålla mej vaken men de ä svårt...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0