inläggen lyser me sin frånvaro

Uppdatering : 
Jag jobbar på som vanligt . Men i helgen va jag faktiskt ledig o robin ha semester så vi for till piteå o bodde på hotell ,jättemysigt :)  
börja kännas som att de va ett tag sen jag va på jobbet nu , de börja ju snart vara en vecka tro jag, o kan ni gissa varför ? Jo för att SJÄLVKLART bara för att dom strunta i o ta bort blindtarmen sist utan valde behandla den me antibiotika så har inflammationen kommit tillbaka me dunder o brak, vaknade upp måndag morgon o kände det. Tack o lov så gör de ju inte döont men de är som en mindre diffus smärta och gör mest ont om ja sätter mej ner eller böjer på mej för hastigt. Så varför ha jag inte åkt in o kolla upp de ? Jo för ja är tjurig :p jag ha haft de i 3 år då kan ja ha de ett tag till (för att ja ä livrädd för operation). Men tror förnuftet har slagit till o imorgon far ja o kollar upp de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0