fredag

Idag är min andra lediga dag , o jag som sett fram emot att bara sitta hemma, men igår efter 3timmar va de inte lika kul längre så jag for in till stan o ordnade nya glasögon :) . Idag ska jag hjälpa mamma på jobbet , men kan ju undra varför jag vill de när de va typ 1 månad sedan ja va ledig 2 dagar på raken sist, men jag blir sjukligt rastlös av att bara sitta hemma :s o sen kan jag få tänka på annat än min tandvärk som just nu tar över större delen av mitt liv o min sömn... jag lever på alvedon, ipren o nyponsoppa eftersom de ä de ända ja får ner för tillfället (hela veckan). Så få bli skönt att komma ut lite o slippa sitta inne o tycka synd om mej själv, för de ä ja less på nu me :s
jag hoppas bara att de blir bättre snart så ja inte behöver operera bort tanden... o som grädden på moset så ska de tydligen inte räcka me en visdomstand som gör sjukligt ont... nääääääää då börjar den övre på samma sida (som aldrig äns visat att den ha tänkt växa ens lite) börjat röra på sig nu med....yey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0